14 Aralık 2013 Cumartesi

Neye ihtiyacımız var?






Çok yaklaştım. Evet. Okadar çok yaklaştımki sona doğru. Hiç bir sorunum sebebim olmamasına rağmen kendimi negatif hissediyorum.

Geç kalmışlık, başaramamışlık, diğer insanlarda olmayan şeylere sahip olupta mutlu olamamışlık var.
Bunun sebebi ne bir insan nede günlük hayat. Sosyal medya denen zerzevat hiç değil.
Hergün kaşlarım çatık hemde nedensiz.
Günü yada bulunduğu durumu geçiştirmelik ciddeyitsiz bir kaç güldüren cümle ve kelime sarfetmem de artık bu kaşları genişletmiyo.
Sahip olduklarımda bana sahip falan değil. Vazgeçilmezim yok benim. Hırsımda yok. Uğruna savaştığım bir şey yok.
Tek aradığım şey gerçek. Ama aramak gereklimi diyede sorguluyorum bir yandan. Issız adaya düşsem yanıma alacım 3 şeye bile karar veremiyorum.
Eğlenmelik malzeme mi almalıyım yoksa hayatta kalmak için gerekli şeyleri mi.
Geçenlerde iş arkadaşlarımla şöyle bir dialog yaşadım.


B (kişi) : Ne kadar sessiz geldin ya şimdi ordaydın. Işınlandın mı?

J (Ben)  : Haha. Keşke mümkün olsaydı. Sahi mümkün olsaydı nereyi isterdin? 10 dakikalığına ama... Zaman olarakta değişiklik yapamassın. :)
B        : Bahama adaları! ( dikkat -1- )
J        : Çok iyi ya....
  -A kişisi içeriye girer-
J        : Sen nereye giderdin peki? Işınlanma gerçek olsaydı.
A        : hmmmm ..... (seçemedi)
J        : Sadece 10 dakikalığına ve şu an mümkün.
A        : 10 dakika yetmezki ( dikkat -2- )
J        : Ama 10 dakikan var bi yer söle ya.
A        : (Cevap yok. Düşündü seçemedi gene) 
A        : Ne uğraşçam ya Biner uçağa giderim (dikkat -3-)



B kişisi net bir cevap verdi. İçinde olduğu durumu, yani; rutin iş stresi, sabit sosyal çevreyi bir süreliğine bir kenara bırakıp 10 dakika bahama adalarında olmak istedi. Kararlı insan!....

Gelelim A kişisine. Işınlanmayı mümkün kılabildiğim bir durumda 10 dakkayı beğenmeyen doyumsuzluk var. Belkide o an benim oyunumu oynamak istemedi oda olabilir.
Ama.... Seçememek.... Karar verememek.... Bana çok garip geldi.... Ben olsam 10 dakikalığına....
İlginçtirki bende bu satırı yazarken bir önceki cümleden 30 sn geçmiş
Ben olsam......  Olmadı... Seçemedim ben de. Yer beğenememek değil. Doğru olanı seçemedim.
10 dakikada nasıl eğleniliri mi seçmeliyim yoksa görülmesi gerekeni mi?
Gereken derken bana ne gerekli ki?


Saygılarımla Jimmy.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder