26 Aralık 2013 Perşembe

ALO ASİST

AMAN DİKKAT !!!

Yaklaşık bir ay önce bir telefon görüşmesi sırasında asrın hatasını yapıp AloAsist'e üye oldum. Görüşme sırasında birkaç faydalı olabilecekmiş gibi gözüken hizmetten bahsedildi. Bende bunları aklımda tutmak yerine mail olarak gönderilmesini istedim. Akşam hala mailimde yoktu ve arayıp söyledim, sonrasında başka bir hanım göndereceğini söyledi ve yarım saat sonra kontrol ettim yine yoktu. O andan itibaren hissettiğim tek şey bunların paramı alana kadar hizmet ettiğiydi ve ertesi sabah üyelik iptalini ve para iadesini istedim. 2 kez telefon suratıma kapatıldıktan sonra ne kadar doğru karar verdiğimi anlamıştım. Daha sonra yarım saatlik bir telefon görüşmesinden sonra zor bela ikna ettim bir insan evladını ve paramı iade edeceklerini söyledi. Hesap kesim tarihinden 20 gün geçmişti ve hala para yatmadı ve o zamana kadar her gün aradım ve numaraya ulaşamadım bir türlü. Genel merkez diye verdikleri bir numarayı aradım sürekli ve onlarda sürekli biz mail atalım onlar sizi arasın dedi ama aramadılar. En son telefon görüşmemde genel merkezden de suratıma telefon kapanınca başka bir numaradan tekrar arayıp her normal insan gibi kavga etmeye karar verdim. Türkiye'de işler böyle çözülüyor maalesef. Sonunda bir geri dönüş sağlandı birazcık tehdit işe yaramıştı belli ki hanımefendi tekrardan paramı iade edeceklerini söyledi. Aklınızın bir köşesinde bulunsun zira Alo Asist'le ilgili internette pek bir bilgi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder